Δημήτρης Κουσελάς Δημήτρης Κουσελάς

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τύπος

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 10/1/2008

Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ  2008

«Ερώτηση γία την γραμμή Καλαμάτας -Κρήτης
  κατέθεσε ο Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ »

Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008

«ΔΗΜ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ.
Ερώτηση για τη "Μυρτιδιώτισσα"»

Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008

«Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά
για τη γραμμή Καλαμάτας - Καστελίου»

Εφημερίδα ΦΩΝΗ 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008

«ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΣΕΛΑ.
Γιατί κόπηκε η γραμμή Καλαμάτας -Καστελίου »

Εφημερίδα ΣΗΜΑΙΑ 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008

Ερώτηση του Δημήτρη Κουσελά για την γραμμή  Καλαμάτας-Καστελίου

«Πριν από ενάμιση μήνα,  το ΥΕΝ προκήρυξε τα επιδοτούμενα δρομολόγια, στα οποία δεν συμπεριέλαβε το δρομολόγιο Καλαμάτας-Κισσάμου που υλοποιούσε η ΑΝΕΝ. Αντίθετα, προκρίθηκε η ακτοπλοϊκή σύνδεση Νεάπολης Βοιών-Κυθήρων,  Γυθείου-Κυθήρων-Αντικυθήρων-Καστελίου, για την οποία κατέθεσε προσφορά η ΑΝΕΝ, αφήνοντας πλήρως ακάλυπτη τη γραμμή Καλαμάτας-Καστελίου, ακόμα και κατά τη θερινή περίοδο.

Επειδή οι Μεσσήνιοι πολίτες επένδυσαν χρήματα, συμμετέχοντας στη δημιουργία και την ανάπτυξη της ΑΝΕΝ, με στόχο την ανάπτυξη της Μεσσηνίας, το δε ενδιαφέρον τους για τη λειτουργία της γραμμής Καλαμάτας-Κισσάμου ήταν και είναι δεδομένο,

Επειδή υπάρχουν ευθύνες ως προς την έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των τοπικών φορέων  για το περιεχόμενο της προκήρυξης του ΥΕΝ,  ώστε να προχωρήσουν στις απαιτούμενες ενέργειες και μέσω των εκπροσώπων τους στο Δ.Σ. της ΑΝΕΝ, 

Επειδή, κατόπιν των εξελίξεων, δημιουργείται η εντύπωση στους Μεσσήνιους  πολίτες ότι τα χρήματα που επένδυσαν αξιοποιούνται τελικά για την ανάπτυξη της Λακωνίας και για την αναβάθμιση του λιμένα του Γυθείου και όχι για την ανάπτυξη του τόπου τους,   

Ερωτάται ο κ.  Υπουργός:

·         Για ποιο λόγο δεν συμπεριέλαβε τη γραμμή Καλαμάτας-Καστελίου στην προκήρυξη των επιδοτούμενων γραμμών;

·          Πότε και ποιους φορείς της Μεσσηνίας ενημέρωσε γι’ αυτή του την απόφαση;»