ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 21/4/2010 |
Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 21 Απριλίου 2010 Εφημερίδα ΦΩΝΗ 21 Απριλίου 2010
Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ
Ο Βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, με επιστολή του στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, ζητά να προωθηθούν έργα ουσιαστικής αναβάθμισης και επέκτασης του Αεροδρομίου Καλαμάτας και να ενταχθούν αυτά σε κατάλληλο τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου. Μεταξύ των άλλων ο κ. Κουσελάς στην επιστολή του αναφέρει:
Σύμφωνα με την αρ. πρωτ. Β-339/16-2-2010 απάντηση που έλαβα, προγραμματίζονται άμεσες αλλά μικρής εμβέλειας βελτιωτικές παρεμβάσεις, ενώ η υλοποίηση των παρεμβάσεων που προβλέπονταν στο Master Plan της ΥΠΑ φαίνεται να μετατίθεται σε απώτερο και μάλλον απροσδιόριστο χρόνο. Η αναγκαία αναβάθμιση και επέκταση του αερολιμένα Καλαμάτας, όπως είχε σχεδιαστεί το 2000 από την προηγούμενη Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, απαιτεί σημαντικές πιστώσεις (της τάξης των 15 εκατομμυρίων ευρώ) για την επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού, την επέκταση του δαπέδου αεροσκαφών, για συνδετήριους τροχιοδρόμους, για απαλλοτριώσεις και έργα βοηθητικών εγκαταστάσεων κλπ. Τα έργα αυτά είναι όμως απολύτως αναγκαία για την εξυπηρέτηση της αυξημένης τουριστικής κίνησης, που αναμένεται να φέρει η λειτουργία της νέας επένδυσης της ΤΕΜΕΣ «Costa Navarino», αλλά και άλλων νέων μονάδων στον νομό μέσω τσάρτερς. Τα παραπάνω θα απαιτήσουν την ενίσχυση των συνδέσεων με άλλες πόλεις της χώρας και με το εξωτερικό και την ουσιαστική βελτίωση και ενίσχυση των υποδομών του αεροδρομίου. Παρά τις κατά καιρούς δεσμεύσεις των αρμοδίων, οι επεκτάσεις των κτιριακών εγκαταστάσεων και η αναγκαία γενικότερη αναβάθμιση του Αεροδρομίου Καλαμάτας, είχαν κυριολεκτικά παραπεμφθεί στις Ελληνικές καλένδες από την προηγούμενη Κυβέρνηση, αφού τα αναγκαία για την υλοποίηση αυτών των έργων ποσά δεν μπήκαν ποτέ στον προϋπολογισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Ο λόγος ήταν ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση αξιολόγησε ως «δευτερεύουσας σημασίας» την αναβάθμιση και την επέκταση του αερολιμένα της Καλαμάτας, πιθανώς προκρίνονται άλλες «λύσεις» και θεωρώντας ότι ένας Νομός που κατ’ εξοχή βασίζεται στον Τουρισμό και σε σύγχρονες τουριστικές επενδύσεις, μπορεί για τις αεροπορικές μεταφορές να θεωρείται και να αντιμετωπίζεται ως…άγονη γραμμή. Αποτέλεσμα αυτής ακριβώς της στάσης, είναι η αδυναμία του υπάρχοντος Αερολιμένα να εξυπηρετήσει την υπάρχουσα, πόσο μάλλον την αναμενόμενη πρόσθετη τουριστική κίνηση και ιδιαίτερα τις αφίξεις τσάρτερς κατά τα Σαββατοκύριακα, μετά τη λειτουργία και των νέων τουριστικών επενδύσεων στη Μεσσηνία. Για τούτο παρακαλώ να μεριμνήσετε ώστε να ενταχθεί το Αεροδρόμιο Καλαμάτας σε κατάλληλα τομεακά προγράμματα του Υπουργείου, για να μπορέσουν να προωθηθούν το ταχύτερο και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα οι αναγκαίες παρεμβάσεις ουσιαστικής αναβάθμισης και επέκτασής του.»
|