ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | 28/8/2009 |
Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009 Εφημερίδα ΦΩΝΗ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009 Εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009 Ερώτηση Κουσελά για τις κακοτεχνίες στη σιδηροδρομική γραμμή Ζευγολατιού-Κυπαρισσίας Τρίπολης-Κορίνθου. Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς, κατέθεσε Ερώτηση στη Βουλή, προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, για τις κακοτεχνίες των έργων ανακαίνισης στη σιδηροδρομική γραμμή Ζευγολατιού-Κυπαρισσίας Τρίπολης-Κορίνθου. Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής: «Στα σοβαρά προβλήματα αρμοδιότητας ΟΣΕ που έχουν δημιουργήσει αναστάτωση και ανησυχία στους πολίτες της Μεσσηνίας (περικοπή δρομολογίων Πελοποννήσου, αύξηση εισιτηρίων κ.λ.π), ήλθε πρόσφατα να προστεθεί και η διαπίστωση σοβαρών κακοτεχνιών στα πρόσφατα ανακαινισμένα τμήματα της γραμμής Ζευγολατιού-Κυπαρισσίας, Τρίπολης-Κορίνθου. Αποτέλεσμα αυτών των κακοτεχνιών είναι οι αυτοκινητάμαξες τύπου Rail Bus και MAN να υφίστανται εκτεταμένες φθορές στους τροχούς και να εισέρχονται προς τόρνευση στο μηχανοστάσιο Καλαμάτας. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες μου και με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, οι εμφανιζόμενες φθορές στους τροχούς είναι μεγάλης έκτασης, με κίνδυνο μετά την αλλεπάλληλη τόρνευση, να μειωθούν τα επίπεδα ασφαλείας τους και να οδηγηθούμε σε ακινητοποίηση των αντίστοιχων αμαξοστοιχιών, με συνέπεια όχι μόνο περικοπή, αλλά και…εξαφάνιση των αντίστοιχων δρομολογίων! Επειδή ο ΟΣΕ, αντί να προχωρήσει επειγόντως στην αποκατάσταση των προβληματικών τμημάτων της γραμμής, καταφεύγει σε εμβαλωματικές λύσεις, σε βάρος του τροχαίου υλικού, της ομαλότητας και της βιωσιμότητας των δρομολογίων, Ερωτάται ο κ. Υπουργός: Είναι σε γνώση των κακοτεχνιών, των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν και των «λύσεων» που επιλέχθηκαν στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή; Αν ναι, τι προτίθεται να πράξει για την αποκατάσταση της γραμμής και για τη διατήρηση των ήδη περικομμένων δρομολογίων που αυτή εξυπηρετεί; Υπάρχουν ευθύνες για τις συγκεκριμένες κακοτεχνίες και αν ναι, έχουν γίνει ενέργειες ώστε αυτές να αποδοθούν; Πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα της γραμμής Καλαμάτας-Τρίπολης, με αποκατάσταση της κυκλοφορίας στη σήραγγα του ‘Ισσαρη; » |